Bude líp

22.10.2013 21:11

příběhy s kámoškou

Tak tady jsem si připravila jeden s facebooku. - Pro ujasnění : ,, jedna z nás píše a druhá jí na to odpovída" (jména jsou změněny...)

 

kámoška/BFF-

Bylo ráno. Nedělní Ráno. Ty jsi měla s Romčou jít na nádraží a potom stama jet do Brna, kde pojedete vlakem do Prahy. Předpokládala se že tam budete tak v 19:00 h. Tak jste vstávali ve 4:00h. ráno a sešli jste se v 5:00 h. ráno na nádraží. Vyšla jsi z domu a šla na místo, kde se máte sejít. Když už bylo 4:56 Zrovna příjížděl vlak. Nastoupili jste a sedli jsi do 3. vagonu. Zavřeli dveře. Chvíli jste jsi povídali, poslochali písničky, hráli s plyšíkama a když jste si připravovali pohodlí na 3-hod. cestu, někdo zaklepal na dvěře, které byly pokryté závěsy, takže vám nikdo neviděl do vagonu. Když jsi šla otevřít, objevil jse tam Ross a zeptal jse tě:" Ahoj vím že mi dlouho píšeš na Twitter, tak jsem se rozhodl tě poznat, půjdeš semnou to vagonu?" Podívala jsem na Romču, která se jen usmala a kývla hlavou, na náznav že můžeš jí. Co jsi udělala a řekla?

Já-

,,tak jo" A usmálace :)

kámoška/BFF-

Šla jsi teda s Rossem do vagonu a on ti zahral pisničku a pak jak jste jsi prohlíželi fotky, jsi uviděla jak je tam vyfocení s Codym "Co tam děla Cody, Rossi?" Ross se jen zašklebill a řekl: "Bože byla chyba se stím debilem fotit, je to vůl" Jak to dořekl, jsi zamrzla "Co je Hani, jsi jaká jsi šokovaná?"

Já-

,,A-A-Ale nic"

kámoška/BFF-

"Ne vážně co se děje?" zeptal jse znovu Ross. "Ale nic, jen prostě....." nedořekla jsi... protože jses zvedala a chtěla jít zpátky do vagonu, ale Ross tě tvrdě přímáčknul, ke zdi a zařval: "Co se sakra děje?" Ty jsi jen hlasitě polkla a on zařval znovu:"Co se děje ty d...!" Když v tom tě tvrdě políbíl a potom tě svlékal a nakonec tě znásilnil......Po tom co jsi se začala rychle oblíkat jsi utekla se slzami v očích do vagonu. Ross ještě křičel: "Jestli to někomu vykecneš, udělm to znovu!" No za milou tvářičkou se ukrýval ďábel! Se strachem jsi doběhla do vagunu, zavřela dvěře a sedla jsi na postel, Romča se hned probudila (nespala byla na mobilu) a zeptala se tě co se stalo? 

Já-

,,Ross je super"

kámoška/BFF-

,,Ale proč brečíš? Co se děje, víš že mě můžeš říct všechno!" řekla Romča s klidným hlasem když jsi vytahovala s uší i poslední sluchátko a opatrně se zvedala, sedla jsi k tobě a dala ti ruku na rameno a podívala se ti do očí: "Co se děje, Hani?"

Já-

,,On mě znásilnil!"

kámoška/BFF-

"COŽE?????? CO????? JAK????PROČ????" vyhrkla(Romča) ze sebe s křikem. "Prosím Romi, hlavně to nikomu neříkej,jen to ne!" Romča se na tebe asi pět vteřin udiveně kouká a pak vykřikne: "PROČ????????? NIC SE TI NESTANE!!!!TO TI SLIBUJU!!!!" "e romi nechto tak!" "ALE nenenáchm, jasný, je to blbost aby tě tvá nejlepší kámoška nechala ve štichu! Půjdu to říct na policii!" Romča vyběhla z vagonu se silnou ranou do dvěří, šlo poznat že už se nesměje a že je totalně nasrana a že by už opravdu zmatila koho koliv kdo by se jí postavil do cesty! Nešlo ji to vymluvyt. 

Já-

chvíli jsem se dívala do zdi a přemýtala myšlenky a pak jsem jí zastavila a řekla:,,CO..!" A šla si to vyřídit s Rossem

kámoška/BFF-

Otevřela jsi pomalu dvěře a když už byly otevřené do půlky už jsi je otevřela silně, práskla jsi sněma aby si sněma zavřela. "Co to Doprdele děláš, chceš dálší?" usmal se nadrženě Ross. Ty jsi na něj zařvala: "Rossi nechmě být, já myslela že js ten hodný bloňďák a ne násilník, uvědumiješ si že jsi slavný a takový skandál by ti to zkazilo!" "Ale nikdo se to nedozví a u soudu vyhraju ,tak co na to. Zasmál se ďábelsky Ross a podíval se na tebe. "JSI HAJZL A JÁ TO VŠEM DOKÁŽU!" a utíkala jsi do vagonu, když jsi uviděla že Ross jde za tebou zrychlila jsi zamkla dvěře a své slzy pouštěla do peřiny, kterou jsi měla přes sebe, bylo asi 5:58 h. a byla pořád tma, jediné větlo ve vašem vagonu, byla světla z lesů, ve kterém jstej ely vlakem, vlak nebyl hlasitý tam se dalo v klidu spát, ale ty jis prostě nemohla usnout, když jsi si uvědomila jednu věc! Kde je Romča? Otevřeli se dveře a potichuje někdo zavřel, lehl si do postele vedle tebe a ty jsi hned věděla že je to Romča, Romča se otočila ke zdi a vypadalo to jako že je drsná holka, ale přitom potichu vzlykala. "Romi, ty jsi tam zavolala?ů řekla jsi potichu, tak že tě romča vůbec neslyšela. Romča se otočila a vyndala si jedno sluchátko. "Co, Hani?" zeptala se naprosto v klidu.

Já-

odpověděla jsem:,, Šla jsem za rossem a vyřídila jsi to s ním a pak se lek a utekl... teda naopak "

kámoška/BFF-

Romča se otočila úplně k tobě čele a řekla: "Takže on už to ví, že to vím?" ,,Neví" "

,,Aha"

,,Počkej ty jsi fakt zavolala na policii?"

,,Ne, nejsem blbá, radši jsem zavolala Codymu!"

,,Kdej si na něj vzala číslo?" ptala ses.

,,Dlouhýýýýý příběh!"

,,No času máme dost!"

,,No dobře, ale jee to trochu osobní, takže se nesměj!"

,,Myslím že se dlouho nebudu spát!"

,,Okey, no když byl brácha jednou někde na diskotéce a byl tam moc dlouho tak mě mamka zavolala ať ho pujdu vzít domů, ale protože to bylo až od 15 tak mě tam nepustili a proto jsem šla za jedním týpkem, ktery vypadal bohatě a zeptala se ho jestli mě tam nepustí, že je to nalehave a to byl Cody. Tak jsem ho pozdravila a asi deset minut jsme si tam povidali o životě o hudbě atd. a když v tom jsem si zpoměla na bráchu tak jsem mu to znovu řekla o on mě tam propašoval (:DD). A když jsem vzala bráchu domů, on byl ožralý, tak nás Cody svezl a když bratr mluvil ožrale na Codyho tak ho boblil. Ale zaplatila jsem mu čistírnu a omluvila se on říkal, že to mám u něho protože jsem mu pomohla a nechovám se jako šilená fanynka a jiná dobrá vhoda než tahle mě nenapadla"

Tyj si jen s udivenou pusou tam zirala

Já-

Cooooooodyyyyyy jsem si pomyslelala a řekla:,,To by bylo fajn, zavolej mu!"

kámoška/BFF-

Romča vzala mobil a ukazala ti jeho číslo a řekla ti že už mu volala. Tak jste se bavili, když romči došla sms od Codyho:,,,Ahoj, zachvíli budu na té zastávce, pak nastoupim a zaklepam na váš vagon, jo? zatim pa :)* Cody xxx"Romča mu jen napsala že jo, že jsme tady, ale když už jsme pomalu zastavovali na zastavku, bylo asi 6:36 tak začal křik jako kdyby se někdo bil, Romča jako odvážně vystoupila z vagonu a uviděla že je to Cody a Ross. Řekla ti ať se děje co se děje ať zůstanu ve vagonu, i kdyby volala ať zůstanu a že na tom vysí vaše přátelství. Romča vyběhla, aby  je sklidnila.

Já-

zůstala jsem ve vagónu a svědomí mi říkalo ,ať jdu na pomoc, ale přátelství NE!

kámoška-

Romča se zachvilku vrátila s Codym, který byl pěkně rosčileny,sedl jsi vedle tebe a vzala za bok a utešoval a když jses zeptala na to kde je Ross jen se zamračil a řekl: ,,Já nebo on?" Ty jsi nic neřekla a on řekl:,,Okey až to budeš vědět tak mi řekni do té doby pro mě budeš ta coura!" řekl a vyběhl ze vztekem trochu i smutek z vagonu. Romča vyběhla ale stála ze dvěří a volala na Codyho! Ale on se nevracela a pak se podivala vražedně na tebe...

Já-

s provinilím výzatem:,, Jaj!" A pak vyběhla za Codym

kámoška/BFF-

Když jsi přišla do vagonu Cody viděla jsi jak tam leži mrtví....ale ne sam i Ross sním. Slzy se ti vraceli do očí, tvůj život najednou nedával smysl, na všechno jsi zapoměla a všechno se ti zda k ničemu, všechno co jsi kdy udělala ti připadá zbytečné a říkáš si že jsi v p...... Vídíš že Cody chtěl zabít Rosse, ale nakonec zabil i sebe, nebo bylo to naopak? To se asi nedozvíš, ale víš že na každého máš jinou vzpomínku a ylvíš jací by doopravdy....Cody nebyl nagelovaný týpek co si o sobě myslel, ale citlivý a hodný hoch a zatím co Ross byl hodný a milý, tak v realitě byl nadržený, násilnický a sobecký.........Za několik Let jsi bydlela s třema dětma a třema psama v domečku s Kendllem. Bydleli jste vedle Romči. S toho rána kdy umřeli dva hoši, kteří u tebe udělali jednu vzpomínky, jsi si něco uvědomila.....ŽE VĚCI NEJSOU VŽDY TAKOVÉ JAK SE ZDAJÍ..............     the END

—————

Zpět